Volgers

woensdag 3 maart 2010

Beetje gefrøbel

Tja mijn frøbelprojectjes zijn natuurlijk lichtelijk gekleurd door het nieuwe beebje in mijn ronde buik.....




Dit dus de beeb-projectjes.......die limegroene zijn echt voor het eerste begin.

Voor de aanstaande paps een paar sokken gemaakt, de trui wil niet zo. Groot, grijs enne mijn hormonen zeggen klein en gekleurd.....


Dit dus de grote projecten, die ietwat in de ijskast verdwijnen. Hormonen he? kan er niks aan doen!

mijn breitas


als ik het geslacht weet kan ik de slofjes wat meer pimpen....

tot zover even een foto collage!!

2 opmerkingen:

Ebi zei

Oooh dat zou ik nu ook willen kunnen, wat een skeetjes!

Ik ben ook druk aan een 'geheime'missie voor beeb, dus nog geen foto's gnagnagna

Verder maar wachten tot vrijdagavond dan is het koopavond in Joure en kan ik wol aanvullen!

Tuut

Barbara zei

aiai ik ben zooooo nieuwsgierig!!
oh enne de slofjes zijn niet zo moeilijk hoor!
nog 1 dagje voor je je wol kan aanvullen....sterkte met wachten ik ga nu limesokje nr 2 afmaken!

kussie